جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۶
کد خبر: ۸۲۴۱۴
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲
از سوی فرهنگسرای رویش:

دختران شاخص، موفق و نخبه منطقه ۹ تجلیل می شوند

به همت معاونت اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 و فرهنگسرای رویش، همزمان با آغاز دهه کرامت و به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر، از دختران شاخص، موفق و نخبه منطقه 9 تجلیل می شود.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛ جشن بزرگ دختران منطقه نه تهران همزمان با آغاز دهه کرامت و به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختران و به همت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 9 و فرهنگسرای رویش، 26 مردادماه در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو از ساعت 10  تا  12  برگزار می شود.

در این جشن، از دختران شاخص، موفق و نخبه منطقه  در حوزه های قرآنی، ورزشی، هنری، فرهنگی و علمی که حائز مقام رتبه شده اند تجلیل می شود.

جشن بزرگ دختران منطقه 9 با حضورهنرمندان برجسته، شامل اجرای مراسم مولودی خوانی، موسیقی و گروه های نمایشی خواهد بود. همچنین سخنرانی دکتر شعبانی از دیگر بخش های این جشن بزرگ است.

علاقه‌مندان جهت شرکت در برنامه می توانند به نشانی انتهای خیابان سی متری جی، خیابان شهید فتح آبادی، جنب تالار زیتون مجموعه فرهنگی ورزشی شهربانو مراجعه کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 66688553 تماس بگیرند.

نظر شما